Timing

Det är typ 12 timmar kvar och större mirakel har väl skett, men just nu är jag i alldeles för dålig form för kvällens konsert med Serenades. Jag blev sjuk i onsdagskväll och sedan dess har jag bara fått ner en tallrik Cocopops. Det är ganska illa. Antingen är det influensa eller så blev jag matförgiftad från det där jävla julbordet i tisdags.

Ända sedan biljetterna till kvällens debaser-spelning släpptes har jag sett framemot konserten. Och så blir det så här. Skjut mig. Min typ av tur är den man sätter O framför och jag vet inte varför sån här skit alltid drabbar mig. Men jag ska iaf göra ett rejält försök för att bli frisk. Alvedon, resorb och eventuellt alkohol - det borde väl göra susen?  Eller är det någon som har någon bättre idé? Jag vill ju så gärna se Markus ikväll.

***
Come Home-videon:
Kommentarer
Skrivet av: Carl

Hann du bli frisk i tid? Det var en bra konsert i alla fall.



En skön stämning i luften, en förväntansfull känsla innan. Sen ser man en hattsiluett bakom dom röda gardinerna, tre, två, ett, PANG. Walking Home. Slåss alltid lite av hur utmärkt den passar som intro. Sen var det raka spåret, stabilt från start till mål. Dom bjöd inte på något extra (med tanke på att det var turnéavslut i Sverige) förutom några, som vanligt, roliga mellansnack från Markus.



Lite halvkul när dom kom bort sig en gång. Och sen under Oceans när Adam tar Markus hand och sliter honom lite från sida till sida. Personligen tycker jag att det hade varit fint med ett encore, spelningen var över så snabbt. Blir förstås svårt att göra det så mycket bättre. En skiva, inte allt för mycket material. Men ändå riktigt bra!

2011-12-10 / 16:33:59
Skrivet av: Simon

http://www.k103.se/program/pop/2011/12/pop-samtal-och-superhj-ltik-med-adam-olenius-i-serenades



Ett par minuters intervju med Adam :)

2011-12-12 / 08:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback