Update

En kort uppdatering: Jag har varit i kontakt med Universal och de bekräftar att Markus är i slutfasen med en soloskiva. Och tydligen rör det som om en "riktig dunderplatta". Dock finns inget releasedatum klart och Universal har inte gått ut med någon information om plattan än.

Så vi får vänta och se, framöver ligger fokus på Serenades turné och fler nyheter om Markus eget material lär nog dröja tills efter nyår. Men hur som helst så är det ju helt fantastiskt att vi med all sannolikhet kommer få ett nytt Krunegård-album nästa år.
Som jag skrev i det allra första inlägget på den här bloggen så sätter Markus tonen för min vardag, varje dag. Musiken finns alltid där och jag kan verkligen inte få nog av Markus röst, tankar och melodier. Och bara tanken på tio-tolv nya låtar från världens bäste Krunegård känns verkligen upplyftande. Sedan en stor turné på det...2012 kommer bli ett bra år.

Vi hörs efter helgen.
/J
Kommentarer
Skrivet av: Alina

Yes! skitglad blir man över denna nyhet! ^^

2011-11-18 / 17:41:38
Skrivet av: Lisa

Asså va?! Jag kommer att längta galet mycket tills skivan släpps. Inget som markus gör kan ju bli dåligt! Riktigt bra nyhet asså :)

2011-11-18 / 19:01:53
Skrivet av: Cecilia

Wiho!

2011-11-18 / 21:01:18
URL: http://lamodepourmoi.blogspot.com
Skrivet av: Camilla Andersson

fyfan vad underbart!!

2011-11-19 / 16:39:43
URL: http://camillalola.blogg.se/
Skrivet av: Mattias

Ååååhh jaaag dööör!

2011-11-19 / 21:53:35
Skrivet av: Elinor

Det här gillar vi! :)

2011-11-19 / 22:57:54
Skrivet av: MajaA

Nej GUD vad glad jag blev nu!!

Är det någon som vet vad den nya låten han spelade på Munken in the park kommer att heta?

Den var sjukt bra!

2011-11-21 / 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback