Europaturné!

London, Berlin, München!

Äntligen händer det lite kring Serenades! Fyra konsertdatum är inplanerade ute i Europa och det bär av redan den 22:e november för gig i London på Electricity Showrooms. Om det blir med full sättning eller ett mer komprimerat band på scen återstår att se, men det lutar väl åt det senare. Hur som helst känns det roligt att även utomsocknes nu får chansen att se Sveriges mest lovande duo live.

Själv är jag nog mest sugen på spelningen i Berlin på Comet Club den 24:e november. Berlin är en skön stad och att se Serenades i Tyskland med likasinnade hade varit något särskilt. Dock är pengar ett stort hinder. Ett annat hinder är att min enda kontakt i Berlin är en gammal flört som har den dåliga smaken att inte gilla Krunegård. Men i nödfall får jag gå dit själv. Pengar är nog det största hindret trots allt. Vi får se.

Schemat för Europaturnén:
22 november: London - Electricity Showrooms
23 november: London - Slaughtered Lamb (inget för veganer)
24 november: Berlin - Comet Club
26 november: München - On3 Festival at Br Funkhaus

Återkommer med mer info inom kort.
/J
Kommentarer
Skrivet av: Alina

Äntligen!

2011-10-28 / 17:10:00
Skrivet av: Mattias

Vad roligt! Men hade kanske varit mer passande att spela i Hamburg xD

2011-10-28 / 20:13:14
Skrivet av: Elinor

Åh bästa! Ska bli fint att få se dem igen snart :)

2011-10-28 / 22:28:40
Skrivet av: Elinor

Åh, bästa! Ska bli så fint att få se dem snart igen :)

2011-10-28 / 22:33:25
Skrivet av: Jens

Haha, ja, Hamburg hade varit perfekt:)



Vilken konsert blir det för din del Elinor? :)

2011-10-29 / 21:29:16
URL: http://dagenskrune.blogg.se/
Skrivet av: Elinor

Tyvärr "bara" i sverige (men skulle verkligen inte banga London om jag fick välja vilket jag ville) askul att de tar sig utomlands med ju :) Debaser och ev Malmö, får se hur det blir

2011-10-30 / 00:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback