Wednesday night and I'm going out, it's been so long since last time.

Temat från förra inlägget fortsätter. Solen är på väg ner, ölen står på kylning och ikväll blir det utgång.

***
Jag blir mer och mer övertygad om att Serenades kommer slå utomlands. Mina vänner utanför Sveriges gränser är förvisso lätträknade men alla är överens: Serenades kommer bli stora. Först nästa år ska Serenades lanseras globalt men redan nu börjar folk från utsocknes upptäcka världens bästa högkonjukturspop. Jag vet att de spelas i Cordoba Argentina, av min vän Alejandra, och jag vet att Lukas spelar dem i Rio de Janeiro. Nästa år kommer de spelas överallt, med rätt uppbackning från skivbolaget.
***
Läsaren Alina, från Ryssland om jag inte minns fel, tipsade om att Serenades spelade på Marc O'Polos butik på Biblioteksgatan i Sthlm förra veckan. Jag bor bara 20 minuter därifrån men visste dessvärre inte om arrangemanget. Lite surt men hur som helst, en inspelning därifrån: 
http://www.youtube.com/watch?v=RPfSDZnXWhI
***
Vi hörs i veckan. Ta hand om er.
/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback