Försenad söndagsångest

Jag var nere i Skåne några dagar och kom upp till Stockholm för en stund sedan. Det var väldigt mörkt på stan och allt är ganska nattsvart just nu.
Det var inte meningen att blogga, eller att ens sätta mig framför datorn, men det är tomt och tråkigt här. Det blir lätt att man hamnar framför datorn då. Särskilt när man bara har fem kanaler på tvn. Jag är den ende i hela Sverige med bara fem kanaler på tvn. Och Öppna Kanalen är bara obegriplig.

Musikguiden hade en bra intervju med Adam Olenius idag, som i slutet handlade om Serenades och samarbetet med Markus: 
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4067

Annars är det ganska lugnt för tillfället på nyhetsfronten. Jag återkommer med ett bättre inlägg på onsdag eller torsdag. Det var det jag ville komma till. Hörs då.
/J
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback