Radio nowhere

Efter tre dagar med feber börjar jag sakta men säkert att återhämta mig. Det snurrar fortfarande lite i huvudet men efter ändlösa timmar framför tvn med dansande zumba-människor, cheaters och guldkit-reklamer måste jag bara bli frisk. Jag intalar mig själv att jag är frisk, för jag är så trött på att sitta här.
Det kan kanske låta skönt att ligga framför tvn och dra sig, men det finns ju gränser. Efter x antal tv-timmar viker sig förståndet, man ger upp, och orkar inte ens byta kanal när Ellen DeGeneres dansar ohämmat med massa skrikande kvinnor. I friskt tillstånd är jag snabb som en vessla med bortzappandet, men efter dagar med tv-tittande orkar hjärnan inte reagera. Men nu börjar förståndet komma tillbaka.

Suget efter en ny Serenades konsert är stort och det är nog många som känner likadant som mig. Vi får hoppas att det dyker upp fler turnédatum inom kort.

I en intervju med Nöjesguiden står det i fotnoten   att Criminal Heaven kommer släppas globalt nästa vår. Känns som en perfekt timing med tanke på vårlåten Birds som säkerligen blir förstasingel även i utlandet.
Intervjun i Nöjesguiden finns för övrigt att läsa här (med soft bild på Markus och Adam): http://nojesguiden.se/artiklar/markus-adam-och-andra-oskiljaktiga-par

***
Om det är någon som sitter på nyheter om Markus, Serenades eller Laakso, maila gärna: [email protected] . Och tips på hur man lockar fler läsare till sin blogg mottages tacksamt.

Vi hörs i veckan!
/J
Kommentarer
Skrivet av: Josephine Persson

Åh hoppas att de kommer ner till Kalmar!

2011-09-08 / 16:47:40
URL: http://hosjosephine.blogg.se/
Skrivet av: Jens

Vi får hålla tummarna för det!:)

2011-09-09 / 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback