Trist javisst

Bloggen har fört en tynande tillvaro den senaste tiden med allt färre inlägg från min sida. Kanske känner jag att jag inte har så mycket mer att skriva och tillföra, kanske beror det på lathet. Men jag tycker att Dagenskrune förtjänar ett bättre öde än att bara långsamt dö ut. Då är det bättre att gasa på en sista gång och krascha i en bergvägg. Den 31 januari kommer jag lägga ner bloggen, men fram tills dess blir det blogginlägg varje dag (med början 2 jan). Krunegård all over the top. Som en slags försenad julkalender. Hoppas ni hänger på.
Imorn firar vi in 2013, på nyårsdagen njuter vi av Krunegårds cirkuskonsert (svt2 19.30) och sen ska DagensKrune leva upp till sitt namn för första gången.
 
Tills nästa gång, underbara HETS:
 
 
Kommentarer
Skrivet av: Camilla Andersson

Nej, fan vad trist!! :(( men klart vi hänger på sista biten!

2012-12-30 / 16:46:18
URL: http://camillalola.blogg.se
Skrivet av: Camilla Andersson

Nej, fan vad trist!! :(( men klart vi hänger på sista biten!

2012-12-30 / 16:46:21
URL: http://camillalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback