Slå dank

För inte så längesen kändes det som att allt gick för fort. Att jag inte hängde med längre och att tiden rusade förbi mig.
Nu är det snarare tvärtom. Det är dumt att klaga, jag har en soft vardag, en fin tjej och fina vänner. Men det finns inga framtidsplaner, inte för året och inte ens för denna månaden. Allt står mest still. Jag jobbar två dagar i veckan och sedan börjar dagdrömmandet, sena kvällar och långa sovmorgnar. Det är för all del ett skönt liv men pengarna sinar och åren går. Jag måste komma igen, 2012 måste det hända. Jag måste skaffa ett riktigt jobb och någon slags framtid, väldigt snart.

Och det är väl i sådana här stunder som man längtar extra mycket efter vissa saker. Som våren, den där stora trav-vinsten som bara ska komma i år, och så klart Krunegårds nya platta. Jag kan fortfarande inte bestämma mig vad jag ser fram emot mest - själva skivsläppet eller konserten dagen efter i Sthlm. Skivan kommer förstås ge mest i längden, men att få se Markus live igen kommer helt enkelt bli magiskt. Ge mig nu.

***
Ny intervju med Serenades: http://www.deathandtaxesmag.com/171860/interview-serenades/

***
Jag har hittat några fina gif-bilder på Markus men när jag lägger upp dem på bloggen så fungerar de inte. Någon som vet hur man ska få Markus att röra på sig?

***
Vi hörs snart.
/J
Kommentarer
Skrivet av: Camilla Andersson

åh, gif-bilderna vill jag se! hoppas du hittar en lösning :) min plan är iaf att vinna på lotto. Har kommit fram till att det är den enda chansen jag har att bli rik.. haha!

2012-01-05 / 20:45:54
URL: http://camillalola.blogg.se/
Skrivet av: Camilla Andersson

åh, gif-bilderna vill jag se! hoppas du hittar en lösning :) min plan är iaf att vinna på lotto. Har kommit fram till att det är den enda chansen jag har att bli rik.. haha!

2012-01-05 / 20:45:55
URL: http://camillalola.blogg.se/
Skrivet av: Mattias Stålnacke

Det känns som att de har gjort den här intervjun nu x antal gånger. Det framkommer ju aldrig något nytt. Du kan ju alltid börja plugga till arkitekt i Uppsala, hoppa av och sen göra en låt om det! Markus har förresten inga planer på att återuppta studierna, utan nu är det musiken som gäller. Taggar inför P3 Guld!!

2012-01-06 / 13:11:01
Skrivet av: Jens

Ja, jag håller med. Nya intervjuer, gamla frågor och svar. Vid det här laget vet vi att Markus och Adam träffades för första gången i Tyskland vid autobahn...

Haha, ja, jag är en dropout jag med så varför inte hehe.

P3 Guld kommer säkert bli en riktig höjdare, är lite avis på dig.

2012-01-06 / 14:28:38
Skrivet av: Cecilia

Usch. Nytt år. Jo, medföljer en drös ångest också. Fast lite fint ändå. Med nytt. Snart konsert. Wiho!

2012-01-08 / 22:45:39
URL: http://medcecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback