I Can't Stop

Krunegård filar på lite ny Mänsklig Värme-merchandise till sommaren och skrev på Facebook att han var inne på att sälja örngott med nån låttext. Snacka om ett "must-buy". Både originellt och roligt och vi får hoppas att det blir verklighet med örngottet.
För min del hade det gärna fått börja säljas redan nu. Jag är så oerhört trött och orkeslös. Maj brukar vara min månad men inte i år. Har jag inte varit sjuk så har jag varit sjukt trött och det har inte riktigt lyft för min del. Som en slags försenad vinter-depression som vägrar gå ur kroppen och hjärnan och låta mig njuta av våren.
Men det är två veckor kvar av fina maj och nu är det bara att vakna upp och rycka upp sig. Dags att köra igång Jag är en Vampyr och börja dansa, dricka och ha kul igen. Men först när jag sovit ut lite.

***
Vilken Krunegård-merchandise hade ni velat ha till försäljning? Kommentera gärna. Det mest kreativa jag kan komma på är ett Krunegård-paraply. Ifall sommaren skulle regna bort hade man i alla fall kunnat plaska runt med stil.
Sedan hade det varit fint om Krunegård även börjar sälja en ny t-shirt. Min gamla börjar bli sliten. En t-shirt med detta tryck hade varit snygg tycker jag :

***
We Are Serenades fortsätter turnén i USA och spelar ikväll i Minneapolis. De har fortsatt med sina härliga "music-postcards" till varje stad på turnén och samtliga går att se på www.weareserenades.com. Signaturen H slog ett slag för deras cover på Pixies "Here Comes Your Man" och visst är den skön:
***
Ha det bäst så hörs vi snart igen.
/J
Kommentarer
Skrivet av: Simon

http://www.youtube.com/watch?v=99AhxdmY1Ys&feature=related

2012-05-23 / 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback