Vinnare

Efter en lottning som hade gjort Lotteriinspektionen stolt så har jag lyckats få fram en vinnare i Mänsklig Värme-omröstningen. Det blir signaturen "MajaA" som får ett exklusivt promo-exemplar av Mänsklig Värme+två pins (se bild nedan). Stort grattis! Hör av dig till [email protected] med din adress så lägger jag grejerna på posten nästa vecka.
Det var för övrigt första tävlingen jag haft på bloggen, det tog åtta månader men bättre sent än aldrig som det brukar heta i lama ordspråk. Och fler ska det bli.

Pris(

***
Lite mer festivalpepp och We Are Serenades-news i nästa inlägg. Snart blir det fest för min del och comeback på ett somrigt uteställe i Sthlm, och i skrivande stund sitter jag o lyssnar på Mänsklig Värme och bara mår bra. Timmarna innan förfesten och på själva förfesten brukar vara de bästa och med Krunegårds musik i stereon ökar festpeppen för varje låt. Efter Den som dör får se, Munspelsdåren, Love of my Life och Minusgrader Rensar luften på hög volym kommer jag vara som en retad, danssugen tiger redan innan första ölen...
Ha så kul i helgen så hörs vi.
/J
Kommentarer
Skrivet av: H

Grattis MajaA!

2012-05-06 / 12:39:10
URL: http://hhhets.blogspot.com/
Skrivet av: Elinor

Stort grattis till Maja! :)

2012-05-06 / 13:39:44
Skrivet av: Simon

Om ni missade grabbarnas livestream!

http://new.livestream.com/flavorpill/weareserenades/videos/746314

2012-05-09 / 19:36:08
Skrivet av: Anonym

Så vitt man vet, Markus är t.o.m. klar för Piteå dansar och ler. På hans hemsida står det att han kommer att spela där den 28:e juli. men då blir det två ställen/två städer på samma dag (+ Storsjöyran i Östersund). undrar om det faktiskt är så.



ps: Och det står ju inget om Östersund på hemsidan.

2012-05-09 / 20:12:48
Skrivet av: Jens

Tack för tipset Simon!



Nja, båda festivalerna håller väl på i några dagar så tror att Markus kanske spelar på ena på fredagen och på den andra på lördagen :) Har du några festivalplaner Alina?

2012-05-10 / 13:25:14
URL: http://dagenskrune.blogg.se/
Skrivet av: Alina

Tror att det står på Yrans sida att Markus också spelar där på lördagen, det är därför jag blev lite förvirrad.



Kanske blir det Yran för min del i år, men hittills har jag inte bestämt mig helt. Hade varit en kul kombo med en resa genom Norrland eller nåt sånt.

2012-05-10 / 16:20:05
Skrivet av: Jens

Aha okej, ja det var konstigt. Men de rättar nog till det snart.



Okej ja, jag har inte varit på Yran men verkar vara en trevlig festival. Och Norrland är fint på sommaren :)

2012-05-10 / 16:48:28
URL: http://dagenskrune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback