Radio Krunegård

Det är intensivt nu. Intensivt med mycket jobb, fester, tjejer och sommaren. Sommaren kom ju till slut. Och nu är det bara att köra på en dryg månad till; festa, njuta av solen, bada, tacka ja till allt som är roligt eller som kan ha någon som helst potential att vara roligt, hamna i kärlekstrubbel, lyssna på Krunegård i en fin park med fina vänner. Såna somriga saker. Helt enkelt bara köra på och ta baksmällan senare, i höst när det blivit kallt och mörkt igen. Sommaren 2012 kan fortfarande bli den bästa.
 
***
Krunegård var med i Hallå P3 för någon dag sedan där lyssnarna får ringa in och ställa frågor. Jag kollar in webbtv-sändningen nu och hittills har man avverkat allt från ett ev Adrian Lux-samarbete till vad människor på stan tycker om Krunegård ("Det är mycket elände också i låtarna, han var ju beroende av droger och så" haha).
Must see: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3849&artikel=5206261
 
***
En sak till vill jag få in i mina sommaraktiviteter och det är givetvis att se Krunegård live en gång till. Jag har tjatat och tjatat och jag fortsätter lite till: Ge oss Krunegård till Popaganda (!).
 
***
Krunegård spelade på Emmaboda idag och i helgen fortsätter turnén till Piteå Dansar o Ler och Storsjöyran. Om någon läsare är på plats (Alina?) så skicka gärna bilder från spelningen.
 
***
Ha det fint.
/J
 
 
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej Jens! jag är framme i Piteå nu. Tyvärr kan jag inte lova nånting eftersom jag inte har någon proffsig kamera vilket leder till att man brukar få läskiga konsertbilder.. men jag är iaf mycket peppad inför spelningen, har ju längtat efter den så länge!

2012-07-27 / 00:55:43
Skrivet av: Alina

Hej Jens! jag är framme i Piteå nu. Tyvärr kan jag inte lova nånting eftersom jag inte har någon proffsig kamera vilket leder till att man brukar få läskiga konsertbilder.. men jag är iaf mycket peppad inför spelningen, har ju längtat efter den så länge!

2012-07-27 / 00:57:18
Skrivet av: Mattias

Jag var där och tognågra bilder. Vilken mejl ska jag skicka dom till?

2012-07-30 / 22:15:00
Skrivet av: Mattias

Såg du den här förresten? http://www.expressen.se/tv/noje/malin-collin-traffar-markus-krunegard/

2012-07-30 / 22:17:32
Skrivet av: Jens

Du får berätta sen hur du hade det Alina :)

Ah soft Mattias, du kan skicka dem till [email protected] . Tack på förhand! Hur var spelningen?

Javisstja, jag såg den för nån vecka sen men glömde länka den. Riktigt sevärd, ska länka den i nästa inlägg.

2012-07-30 / 22:54:08
URL: http://dagenskrune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback